“Elegantie, eenvoud en lieflijkheid”
31 mei 2026
Op vrijdag 19 juni, 16:00 uur, luiden we in de St.-Willibrorduskerk de zomer in met een gevarieerd programma. U hoort werken van Monteverdi, Royer, Scheidemann, Andriessen, Schubert en Langlais, vertolkt door Ina Boersma en Annette Boland, zang, Ina Boersma en Bert Augustus, orgel, en Jesse Bruul, klavecimbel.
De musici kent u: in het kader van het 15-jarig bestaan van de Concertcyclus hebben we succesvolle ensembles en individuele musici uit het verleden opnieuw uitgenodigd, met een nieuw programma om ons derde lustrum te vieren. Nadere informatie over 19 juni vindt u hier.






